ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

لا لا لا گل نرگس.........نباشم دور زتو هرگز

1394/10/13 9:52
نویسنده : من و مامانم
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

گل قشنگم تموم زندگی من و بابایی شدی. از خودم بگم که دوست دارم بشینم و عاشقانه بازی کردن و حرف زدنت رو ببینم . از بازیهای مورد علاقه ات بگم که عروسک بازی در اولویت همشونه عروسکت رو میخوابونی و از من میخای که ساکت باشم که بیدار نشه و گاهی اوقات هم ابراز میکنی که عروسکت ناراحته و بهش آب میدی و دوباره میگی بخاب بخاب. آب بازی هم که جز بازی های هر روزه اته .از صندلیت هم برای هر جای که دستت نرسه استفاده میکنی و دیگه منت من رو نمیکشی که فلان چیز رو بهم بده....من فدای عزیزم گفتنت بشم که بعد از هر باری که از خرابکاریهات اخم میکنم میای دست میندازی دور گردنم و میگی عزیزممم . عاشق شکلات حتی از نوع تلخش هستی و شکلات و لب تاب و موبایل جز چیزای هستن که من این روزای از شما مخفیش میکنم آخه با دیدنشون اصلا حریف اصرار کردنت نمیشم و مجبورم تسلیم خواسته ات بشم. این روزا مدادشمعی ها رو هم در ساعاتی که پیشت نباشم ازت دور نگه میدارم چون کل خونه با سلیقه خودت نقاشی میکنی . ولی بعد از هر با دیدن این صحنه ها دلم نمیاد باهات برخورد تند کنم حتی گاهی اوقات از دیدنشون خندم میگیره .

خلاصه بگم عاشقانه دوستت دارم .بازم چند تا عکس ضمیمه پست میکنم 

برای دیدن عکس ها به ادمه مطلب بروید....

توی این عکس سه روز بود که ترک کرده بودی و پاک پاک شده بودی دیگه شیر مادر نمیخوردی

 

نازنین دختر من با خنده هاش دلبری میکنه

 

عزیزم همیشه مهربون بمون. مبادا از روی ظاهر کسی رو از خودت برنجونی

 

النای و باباش با آقای فریدون آسرایی خواننده خوب کشورمون. موز رو هم ایشون بهتون دادن

اینم عکس سفر چند روزه در کیش

 

فدات بشم دریا رو دوست داشتی ولی از اینکه بخوای بری توی آب دریا کلی ناراحت میشدی دلت نمیخاست خیس بشی

 

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام آرامش همیشه کنارم باش عزیزم

 

تمام گوشه های جهان را بگردم جیگر گوشه ام تویی

 

پارک دلفین ها و النای عاشق پرندگان

 

روز آخری به زور بردیمت توی آب حتی بعد از لباس پوشیدنت  هم همچنان ازمون ناراحت بودی که چرا به زور بردیمت توی آب

 

اینجا دخترم با زبون بی زبونی میگه توی سفر بچه ها رو درک کنید خسته میشن مثل بزرگترها انرژی نداااارررررن

 

من فدای نازگلم بشممممممم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان جون
11 بهمن 94 13:56
میگی ماجووون.قوربون ماجووون گفتنت بشم نانا گلپرم نانا نان دخترم نانا نانا من دارم نانا نانا خوشگلم نانا دختر خوشگلم که وقتی ازت میپرسیم اسمت چیه میگی :نانا!!!!!!!!!!
من و مامانم
پاسخ
واااای مامان جون مهربون خیلیییییی دوستتت داریییییم