ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

تولد دو سالگی

1394/10/13 11:18
نویسنده : من و مامانم
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز      فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

                                                     

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

                                                 

زیبا ترین تولد ها ،

آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک

        

                                                                                   

                                                                  

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

                                                                

 

 سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برفها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن میگیریم   

                                                                       فصل شکفتنت را تبریک میگوییم

 

 

                                                                                 


تو وجودت واسمون یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید...

تولد دوسالگی نازنین دخترم _ تم پرنسس یخی

 

النای نازمن دو ساله که همه زندگی من شده

 

 

تو از باغ نرگس فریباتری   زلبخند خورشید زیباتری    تو آن شعر نابی که حافظ سرود   ولی از غزل هم گویاتری

 

 

گفته بودی چرا محو تماشای منی   آنچنان مات که حتی مژه برهم نزنی  مژه بر هم نزنم تا که زدستم نرود  

                                      ناز چشم تو بقدر مژه بر هم زدنی

 

 

ای تماشایی ترین مخلوق در زمین  آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم 

 

 

عزیزمممممممممممممممممی

 

 

بوس بوس بوس برای دخترکم که با وجودش زندگیمون رو قشنگتر و گرم تر کرده

 

 

عقل درس حذر از عشق به دل ها می داد     زیر لب گفت دلم: خسته نباشید استاد

 

 

النای من حوصله اش سر رفته و منتظر مهموناست. بابا جون و ماماجون دایی عارف خاله نسیبه و خاله مهدیه  مادر جون عمو امید  عمو رضا عمه مهناز عمه خدیجه عمه گلناز عمه سیما و  عمو تورج و عمه هانیه که روز قبل جشن تولد شما جشن نامزدیشون بود اومده بودن

 

 

عزیزکم لباس تولدت و  تاج و دست بند و گردنبند  رو مامان جون مهربوووون برات درست کرده نمیدونی چقد با عشق و ذوق لباس رو برات دوخته. دستت درد نکنه مامان گلممم

 

 

توی تولد دخترم جای دایی حامد عزیز خیلی خیلی  خالی بود النا هنوز دایی حامد رو از نزدیک ندیده انشالله زود زود درسش تموم بشه و بیاد ایران. منم با النا تمرین میکنم که بگه دایی حامد که هر وقت دیدش اسمش رو صدا بزنه

 

 

این عکس رو روز 9 دی سالروز تولدت با کادو های تولد از  نازنینم  گرفتم.

 

پسندها (8)

نظرات (6)

عمه فروغ
7 بهمن 94 12:05
تولد تولد تولدت مبارک2 ساله شدنت مبارک النای گلم الهی که 2000 ساله بشی و همیشه با خوشی زندگی کنی انشاا.. که به همه خواسته ها و آرزوهای قشنگت برسی و همیشه موفق باشی ای جان چه بزرگ شده دخترکمون ..چه عکس های خوشگلی 1000 ماشاا..
من و مامانم
پاسخ
فروغ جون مرسی عزیزممممم برای دعای قشنگت
مامان هانیه
7 بهمن 94 12:25
تولدت مباارک عزیزدلم ایشالا 120 سالگیت
من و مامانم
پاسخ
مرسی مامان مهربون هانیه جوووون
آیداکوچولو
7 بهمن 94 19:38
النا کوچولو تولدت مبارک شما دو روز از من کوچولوتری
من و مامانم
پاسخ
سلام مامان آیدا جون خدا آیدا جون رو حفظ کنه ماهه
خاله مهدیه
11 بهمن 94 13:16
خاله جونم النا. .خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم . یاد گرفتی میگی عاله مه....بقیشو خیلی اروم میگی. وقتی میشنم درس می خونم توهم میای کنارم ی کتاب میگیری دست مثل خاله میشینی و شروع میکنی میخونی (با متن کتاب مغایرت داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!کتابو سروته میگیری میخونی بالا بالا) راستی وقتی صدات میکنن اینقد قشنگ میگی بله که قند تودل ادم اب میشه حواست به عروسات هست مبادا وقتی خوابوندیشون کسی دست بهشون بزنه یا بیدارشون کنه بدو بدو میای میگی پتو پتو .پتو میندازی روشون .بیدار شدن میگی دشویی دشویی بدوووبدووو بدووو میبریشون مثلا دستشویی...... تمام لحظه های باتو بودن بهترین وقشنگ ترین لحظاته....یدونه خاله
من و مامانم
پاسخ
عزیزززززم خاله مهدیه الناکه خیلییی دوستت داره روزی یک بار رو حتما باید باهات تلفنی صحبت کنه
مامان آنیسا
19 بهمن 94 11:28
خاله به قربون این پرنسس کوچولوی خوشکل و ناز چقدر لباست خوشکله و بهت می یاد عزیزم دو ساله شدنت مبارک ایشالا 120 ساله بشی
من و مامانم
پاسخ
مرسی مامان آنیسا جون. آنیسا ناز رو ببوس
مامان رستا
24 بهمن 94 11:56
تولدت مبارک النای عزیز، امیدوارم حکمت خدا با آرزوهات یکی باشه
من و مامانم
پاسخ
سلام فاطمه جان مرسی عزیزم از دعای قشنگت