ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

1395/4/22 11:46
نویسنده : من و مامانم
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

عزیزم این شعر حافظ خبر از اتفاقای خوش رو میده. منم سه تا خبر خیلییی خیلییی خوب دارم .خبرای که باعث شده این روزا خیلی حالمون خوب باشه به لطف خدا. بذار بریم سروقت خبرای خوش من

خبر اول اینکه دایی حامد بعد از سه سال از هند اومد ایران. اخرای اردیبهشت بود که خاله نسیبه صبح زود زنگ زد گفت دایی حامد تهران داره میاد. نمیدونی چقد خوشحال شدم از شوق گریه میکردم خلاصه روزی بود که اصلا فراموش نمیکنم. دایی حامد هم اصلا از نزدیک شما رو ندیده بود و اولین دیدار شما با دایی حامد هم خیلی قشنگ بود. چقد دایی حامد دوستت داشت از هند کلی سوغاتی برات  آورده بود. خلاصه اومدن دایی حامد یکی از اون اتفاقای شیرین این روزای ماست البته دایی آخر تیر ماه باید برگرده ولی قول داده چند ماه بعد دوباره بیاد.

 

خبر دوم هم اینکه نازگل من حدود دوماه دیگه به مقام فرزند ارشد دست میابد. آره خوشگل مامان یه فرشته ناز کوچولو قرار بشه خواهر شما و  نازگل مامان بشه بگو هورااااااا. چند ماهه میخام این خبر رو بدم که مسافر کوچولوی  توی راه داریم قسمت بود که با خبرای خوش دیگه بگم. مسافرکوچولومون یه دختره که نیومده مثل شما کلی دلبری میکنه و من و بابا رو عاشق خودش کرده. دیگه حسابی حوصلمون سر رفته و هفته ها رو میشماریم تا فرشته کوچولومون رو ببینیم. امروز سراغ عکس و فیلمای نوزادی شما رفتم و کلی خاطرات رو مرور کردم. انشالله خدای مهربون هوای فرشته کوچولوی مارو داره و من توکل بخدا کردم و این روزا خیلی استرس ندارم برعکس موقعی که شما رو باردار بودم همش استرس و اضطراب  بی مورد داشتم.اینم خبری بوده که هفت ماهی هست که باعث شده یه ذوق و شوق دیگه ای توی زندگیمون به وجود بیاد. راستی اینم بگم مطمئنم که النای ناز مامان از اومدن مسافر کوچولومون کلی خوشحال میشه چون همیشه هرجا بچه کوچیکی رو میبینی اینقد ذوق و شوق داری که بری و باهاش بازی کنی.

 

حالا خبر سوم رو بگم که انشالله بهمن ماه هم دختر خاله میشی بازم بگو هورااااا. آره خاله نسیبه بارداره و منم قراره خاله بشم . نمیدونی روزی که شنیدم قراره خاله بشم چقد خوشحال شدم. خاله نسیبه انموقع که شما نوزاد بودین خیلی بمن کمک کرد کاش بتونم مهربونیاشو جبران کنم.

در آخر هم چند تا عکس از النای نازم که این روزا گرفتم میزارم

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید....

 

النای ناز من و دایی حامد عزیزش

 

دایی حامد روزهای با تو بودن از همه پروانه قشنگ تر است و از همه اشک ها زلال تر .

 

من فدای تو بجای همه گل ها تو بخند....

 

مجنون به نصیحت دلم آمده است

بنگر به کجا رسیده دیوانگی ام 

 

فرشته ناز من انشالله سال دیگه این موقع دیگه تنها نیستی دستت تو دستت آجی کوچولوته...

 

الهیییی عزیزکم نکنه تو هم مثل من داری هفته ها رو میشماری تا کی نیمه دوم شهریور بشه و مسافر کوچولومون رو ببینیم

 

پسندها (8)

نظرات (7)

عمه فروغ
23 تیر 95 20:37
سلامهمین که عنوان پست رو خوندم حدس زدم که باید پا یه کوچولوی دیگه در میون باشهتبریک میگم مادر شدن دوبارتون بسلامتی عزیزم به به چه عالی که دایی و خواهر زاده همدیگر رو دیدند و در پایان تبریک میگم خاله شدنتون رو.ان شالله که هیمشه روزگار به خوبی و خوشی باشه براتون ای جانم به النای خانوم با عکس های خوشگلش ما هم از حالا به بعد چشم انتظار دیدن عکس های نی نی جدید هستیم
من و مامانم
پاسخ
سلام مرسی عزیزم مرسی از مهربونیتون عزیزم آرشیدا گل رو ببوس
مامان آنیسا
24 تیر 95 13:10
مبارک مبارک النا جونم آبحی دار شدنت مبارک چقدر خوب که دایی حامدتو از نزدیک دیدی دور ی خیلی سخته خاله جون
من و مامانم
پاسخ
ممنوووووون خاله مهربون
❤ معصومه ❤
25 تیر 95 12:06
ســــــــلام ممنون که سرزدی بازم بیا
من و مامانم
پاسخ
سلام
آیداکوچولو
11 مرداد 95 18:16
خواهر داشتن یکی از بهترین اتفاق های دنیاست
من و مامانم
پاسخ
بله دقیقا همین طوره
بهناز
21 شهریور 95 14:19
سلام من ک کلی خوشحال شدم دایی اومده نی نی اومده 👶 ایشالله همیشه خوش خبر باشی مادر شدن دوباره ات مبارک 😍 از طرف من النا خوشگل و خاهر کوچولوش رو ببوسين خودتونم بغل کنین 💑
من و مامانم
پاسخ
مرسی دوست عزیز
مامان آنیسا
24 شهریور 95 16:39
خاله جون چرا آپ نمیکنی ؟؟
من و مامانم
پاسخ
سلام خاله نمیدونی اصلا وقت نداشتم مرسی که سر میزنی
Nazworm
27 شهریور 95 12:32
سلام مامان شدن دوباره ات رو تبریک میگم خوشحالم ک بعد از چند سال داداشتون رو دیدید ایشالله لحظه های خوشی رو باهم سپری کنید النا جون رو حتما ببوس عکس نی نی رو هم بزارید ببينيمش فندقو
من و مامانم
پاسخ
سلام ممنون از محبتتون