ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

تولد سه سالگی النا جونم

1395/10/26 18:21
نویسنده : من و مامانم
1,500 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه

از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا

تولدت مبارک

 

 

ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سرکرده خوبی ها 

تولدت مبارک

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

 

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

تولدت مبارک عزیزم

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید...

دخترم تاج سرم تولدت مبارک

 

تولد با تم مینیون

 

نازگل من به عروسک مینیونش میگه بنانا چون یه کلیپ از مینیون که در مورد موز بود و اسم کلیپه بنانا بود از یه سال و نیمی میدیدش و خیلی کلیپش دوستش داشت و همیشه میگفت برام بنانا بزارید

 

همه چیز برا مهمونی تولد آماده شده بود

 

بازم مثل هر سال مامان جون پروین زحمت لباس تولدت رو کشیدن مرسی مامان مهربونمممم

 

النای من خوشحال و خندون منتظر مهمونای تولد

 

بله مهمونای تولد هم اومدن :یاسمین جون و یاسین جون و کیان جون البته سینا و سبحان و مهدی و فاطمه هم بودن که توی عکسا نیستن

 

 

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم 

 

النا جونم و بابایی مهربونش

 

 

وای من از این فرشته ناز بگم لیانا من  توی تو تولد سه سالگی آجیش گل سرسبد بود فداش بشم اون روز دخمل خیلی خوبی بود 

 

خوشا آن دل که دلدارش تو گردی

 

 

الهییییی  النای من و لیانای من. خدایا شکرت که فرشته های به این نازی دارم

 

 

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم 

 

 

مهمونای تولد هم باباجون و ماماجون و مادر جون و عمو امید با خانواده و عمه مهناز و عمومسعود و ساراجون و عمه رعنا با بچه هش و عمه میناو عمه سیما و شوهرش و سینا جون و مهدی و فاطمه و آقای عباسی و خانمش و خاله زهره  و سبحان که با تاخیر اومدن دست همشون درد نکنه با اومدنشون خیلی خوشحالمون کردن جای کسایی هم که نبودن خالی...

 

من فدای تو

 

ای همه آرامشم از تو 

 

 

عزیزمییییییییییییییییییییییییی

 

گل قشنگممممممممممم

 

من فدای خنده هات 

 

 

من برای هرکاری دلیلی دارم

جز خیره ماندن به تو
 

تا زنده هستم روز تولدت رو فراموش نمیکنم و در حد توان برات جشن میگیرم نازنینم

 

پسندها (7)

نظرات (1)

عمه فروغ
23 بهمن 95 13:19
ای جانم هزارماشالله به النای ناز و خوشگل 3 ساله شدنت مبارک باشه عزیزم چقدر با این لباس نازتر شدی
من و مامانم
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ممنون از محبتتون