ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

تولد شش سالگی النا

1399/1/22 1:15
نویسنده : من و مامانم
488 بازدید
اشتراک گذاری

قلب من دنیامن

النای من زندگی من تولدت مبارک باشه 

امسال عاشقانه هایم رو با قلب های کاغذی برش زدم و به دیوار زدم . دوستت دارم از نوع مادرانه

این دوستت دارم هایم رو زمانی درک میکنی فقط مادر باشی و النای من رو داشته باشی

این روزا خیلی مامانا عکسهای بچه هاشون رو توی اینستا میزارن و شاید کمتر کسی وبلاگ داشته باشه ولی من دوست دارم اینجا برات مطلب بنویسم مهم نیست که لایک نخوره مهم برام اینه یه روزای که شاید حتی من نباشم خاطرات کودکیتون رو بخونین و لذت ببرین وعشق بازی های مادرانه من رو  لایک کنین

دخترک شش ساله من نفس مامان این روزا فوق العاده هستی مهربون و ناز و... خدایا شکرت

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید...

هر چی آرزوی خوبه مال تو

شما که باشین معجزه ای در من رخ میدهد به نام آرامش

چشمای قشنگ شما ستاره آسمون منه

شایلین و آیلین مهمونای نازنین ما خیلی خیلی ماه هستن خداحفظشون کنه

مگه میشه النا تولد بگیره و پانیذ جون  نباشه

دختر عموی مهربووون

هنری نیست مرا جز عاشقی 

چه جشن قشنگی وقتی عشق خاله توش باشه

نیکان من داداشی مهربون یکدونه است

آرام جانم... النای من لیانای من 

پسندها (4)

نظرات (0)