ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

النا جونم کوچکترین هوادار تیم ملی فوتبال

1393/3/26 1:09
نویسنده : من و مامانم
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم.

عزیز دلم کمتر از بیست و چهار ساعت دیگه تیم ملی فوتبال ایران مسابقه جام جهانیش برگزار میشه. من خیلی اهل فوتبال نیستم ولی هرجا که صحبت از کشورم ایران بشه حتما برام با ارزش میشه. دوست داریم تیم ملی با غیرت ایرانی بازی کنه. فدات بشم من چند تا عکس از شما با پرچم ایران گرفتم. امیدوارم همیشه کشورت و پرچم کشورت رو عاشقانه دوست داشته باشی.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید...

 

النا جونم کوچکترین هواردارتیم ملی فوتباله

 

دخترم داره شعار میده : ایران.....ایران....ایران....ایران

 

النای من عاشق کشور و پرچم کشورش

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (11)

مامان هانا و آریا
26 خرداد 93 5:25
چه ایده جالب کاش منم فرصت کنم برای فسقلیام پرچم بگیرم... نی نی ناااازت و ببوس ...خیلی ماهه..
خاله نسیبه
26 خرداد 93 11:56
سلاااااااااااااام عزیزدل خاله...آ قربونت بشه خاله با این ژست و هواداریت!...ماشاالله...اخه تو چقد نازی...کوچولو بلای خاله...شیرین خاله انشاالله تیم کشورمون برنده بشه و تو خوشحال تر بشی!
مامانی(برای دخترم زهرا)
26 خرداد 93 16:13
ماشاا دختر ناز از الان فوتبالی شدی که....
مامان رستا
27 خرداد 93 10:13
عزیزم چقدر نازنازی....کاش بازیکنا این عکسو می دیدن روحیه می گرفتن...منم می خواستم رو صورت رستا پرچم بکشم رنگ مجاز نداشتم ایشالا برای بازیهای بعدی...
دایی حامد
31 خرداد 93 15:06
به به... شایدم یه روز فوتبالیسته ( فوتبالیست زن) ;-) شدی، ایشالا جام جهانی بعدی با هم بریم روسیه مامان باباتم نمی بریم :-D
گروه هنری چهره
3 تیر 93 0:01
سلام اگه دوست دارید تقویم سال 93 فرزند دلبندتان را به صورت پوستر تک برگ داشته باشید حتما به ما سر بزنید و از سایت معتبر آن را به سادگی دانلود کنید
مامان مژده
3 تیر 93 0:25
آفرین به شما خدا حفظش کنه
آبجی
7 تیر 93 17:48
خدایا .الهی الهی.خیلی نازه. راستی.ممنون میشم به وبلاگ داداشی ماهم سر بزنین.
مامان آنیسا
25 تیر 93 14:35
فدای این هوادار کوچولو بشم من
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 17:42
عااااااااااااااااااااااااشقتم خانوم طلا
مامان رایان
10 مرداد 93 21:56
عزیزم سالم باشی الهی همیشه شاد و سرزنده باشی ناز خانوم .... والا تو این دوره زمونه دخترا فوتبال نگاه میکنن . نفر اول کنکور میشن . وارد انرژی اتمیم شدن . ایشالا پارک دوبلم یاد بگیرن آبرویی که ما به باد دادیم رو برگردونن