ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

در لحاف فلک افتاده شکاف پنبه می بارد از کهنه لحاف

1393/9/4 10:58
نویسنده : من و مامانم
1,626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

نازنینم امروز صبح اولین برف امسال رو دیدم و ناخوداگاه به یاد اولین برفی که سال قبل دیدم افتادم. برفی که بعد از تولدت وقتی از بیمارستان مرخص شده بودی بارید. اون برف مثل برف شادی برامون بود.... امروز که برف بارید دوست داشتم برف رو از نزدیک نشونت بدم ولی حیف که سرماخوردی و یه کم تب داری. فدات بشم که حالت خوب نیس. انشالله که زودتر خوب بشی. الان خوابی و من با سوپ گرم منتظرم بیدار بشی.

بازم در پایان چندتا عکس از نازنین دخترم

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید....

 

 

 

 

 

 

شاه بیت غزل زندگیمونی

 

 

فدای ذوق کردنت بشم

 

 

جوجه ناز من از سر شماری آخر پاییز جا نمونی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان هانا و آریا
5 آذر 93 17:42
سلام خوش بحالتووون برف اومدهما که فعلا برف نداریم انشالله حال الناکوچولوی ناز با خنده های شیرینش خوب شه با مامانی عکسای برفی بگیرن ما هم لذت ببریم از دیدن روی ماه دخملی و برفجونممم جوجه کوچولوی ماه
من و مامانم
پاسخ
سلام ممنون گلم
Mat
9 آذر 93 20:07
Such a pretty Angel, god bless you honey
من و مامانم
پاسخ
سلام عزیزم. بازم به وبلاگ النا جون سر بزن
مامان آنیسا
11 آذر 93 12:42
آخی عزیزم بلا دوره ایشالا زود زود خوب بشی خانم خوش تیپ خوش به حالتون تو شهرتون برف می یاد
من و مامانم
پاسخ
انشالله برف توی شهر شما هم بیاد و عکس آنیسا رو توی برفا ببینیم
یه دوست
12 آذر 93 19:21
سلاااام ,عزییییییزم چقدر نازی تو فقط هنوز خاله ریزه ای که ,ایشالا زودتر خوب شی و سرحال , فدات شم ,مامان النا دختر نازتا ازطرف من ببوس
من و مامانم
پاسخ
سلام دوست عزیز. ممنون از محبتت. بازم سر بزنید
خاله نسیبه
17 آذر 93 15:55
سلام عزیز دل خاله... فدات بشم که حالت خوب نیست.... عزیز دلم خیلی ناراحتم که حالت خوب نیست... دعا میکنم خوب خوب بشی دورت بگردم.. انشاالله
من و مامانم
پاسخ
مرسی خاله جووووون
فاطمه مامان صدرا
1 تیر 94 15:18
چه دختر نازی. خدا حفظش کنه. دختر شما همسنو سال پسر منه.
من و مامانم
پاسخ
سلام خدا پسر شما رو حفظ کنه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه انشالله