ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

یا علی اصغر(ع)

1393/8/15 13:43
نویسنده : من و مامانم
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم.

عزیزم الان که این مطلب رو مینویسم ماه محرمه . شما در همایش شیرخوارگان حسینی بیاد مظلومیت طفل شش ماهه امام حسین شرکت کردی. توی این مراسم مادرها بیاد مظلومیت و تشنگی حضرت علی اصغر(ع) و دل بی قرار رباب اشک ریختند.

من از شما در اون روز عکس گرفتم....

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید...

 

 

النا جونم  آماده رفتن به همایش شیرخوارگان حسینی

یا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه)فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم. او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن.یا مسیح حسین یا علی اصغر(ع) ادرکنی

 

 

کربلا نشان داد با شکیبایی در عطش کوتاه می توان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد دکتر سنگری

 

 

 

 

 

اگر منظور امام حسین جنگ در راه خواسته های دنیایی بود من نمی فهمم چرا خواهران و زنان و اطفالش به همراه او بودند؟ پس عقل چنین حکم مینماند که او بخاطر اسلام فداکاری خویش را انجام داد. (چارلز دیکنز

 

بهترین درسی که از تراژدی کربلا میگیریم این است که حسین و یارانش ایمان استوار به خدا داشتند. آنها با عمل خود روشن کردند که تفوق عددی در جایی که حق با باطل رو برو می شود اهمیتی ندارد و پیروزی حسین با اقلیتی که داشت باعث شگفتی من است. ( توماس کارلایل فیلسوف و مورخ انگلیسی)

 

 

راستی آیا کودکان کربلا تنها تکلیفشان مشق بابا آب ... بابا آب بود ... (قیصر امین پور)

 

 

حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود. افسوس  که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.   (دکتر شریعتی)

 

کیان جون هم توی این همایش بود.

 

عزیزم این عکس رو از یکی از خبرگزاری ها گرفتم که شما توی این عکس بودی.

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان آنیسا
28 آبان 93 14:13
سلام عزیزم آخه من هر چی سر میزدم شما آپ نکرده بودین ببخشید دوباره لینکتون میکنم عزیزم
نیلوفر
4 آذر 93 15:31
فروش انواع عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و کارهای نمدی به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/ فروشگاه نیلدوز