ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

تولد چهار سالگی النا جون

1397/6/24 10:32
نویسنده : من و مامانم
733 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تولدت مبارکمحبت

عشق خیلی خنده‌دار است 
خیلی هم گریه دارد 
عشق یا هست؛ یا نیست !
اگر نیست که نیست 
اما اگر هست ؛ 
اگر باشد ؛ اگریافت شود در تو، 
آن وقت دیگر تو نیستی ..  عزیزکم عاشقانه دوستت دارم تولدت مبارک

نبض زندگیم
با صدای نفس های تو میزند
قشنگ ترین صدای زندگیم ضربان قلب توست
ترنم دلنشین لحظه هایم با من بمان تولدت هزار بار مبارک

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید..


عجب آ رایش غلیظی !!!

 به چشمانت رنگ اشتیاق
زده ای ...
بر لبانت یکرنگی 

وگونه هایت 
رنگ بوم نقاشی ،
      فرداهای من... 

تولد چهار سالگی عزیز دلم نفسم با تم فرشته فرشته زندگی من دخترام هستن


دختر
معجزه ایست
که بعدازآفرینش آن
تمام فرشتگان
بی اختیارکف زدند
دخترهافرشته نیستند
فرشته هامیخواهنددخترباشند
آری
دخترداشتن
سعادت میخواهد

+ بیا جدول حل کنیم
- بهترین هدیه ی دنیا ؟!
+ تو
- پنج حرفیه
+ تو!!
- نمی شه می گم پنج حرفیه
+ توووو

مهمونای تولد النا جون. بهترین داداشای دنیا رو دخترای من دارن البته جای کیان جونم خالی بود

 

النا و لیانا با مامان جون مهربون که خیلی دوستش دارن

عشق خاله فدایییی خنده هات بشم الهییییی هزار ماشالله

عاشق این بودی که کیک تولدت چه شکلی باشه خیلی باسلیقه هستی و خیلی تزیینات و... برات مهمه

خدایا به خاطر این عکس هزار بار شکر

پانیذ مهربونترین دختر عموی دنیا النا جون قدر این نازنین دختر عمو رو بدون که خیلی ماهه

پسندها (5)

نظرات (1)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
14 آبان 98 14:23
من شما رو دنبال کردم لطفا دنبالم کنید
من و مامانم
پاسخ
سلام ❄️💐