ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

تولد 3 سالگی لیانا

1398/7/1 19:47
نویسنده : من و مامانم
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین دخترم

نازنینم نفسم عمرم تولدت مبارک دختر ناز نازی مامان

عاشقانه برات جشن گرفتم این روز رو که بگم برام بی حد بینظیری و خداروشکر میکنم که تو رو به ما هدیه داد. هر کدوم از بالن های که درست کردم برا تولدت با کلی عشق و آرزوهای قشنگ برات چسبوندم به دیوار.

این روزا با حرف زدانت چنان دلبری میکنی که قشنگترین لحظه ها رو برام میسازی باهوش هستی خیلی باهوشی و سعی میکنی خیلی رفتارها رو تقلید کنی...خیلی زود دلتنگ میشی دلتنگ نیکان و خاله نسیبه دلتنگ دایی حامد و عارف فورا ازم میخای بزار براشون ویس بدم. عاشق خاله مهدیه هستین و خاله مهدیه هم خیلی با حوصله برا شما وقت میزاره. انقد خاله مهدیه رو دوست دارین که هروقت میگم بچه ها یه خبر خوب فورا میگین حتما خاله مهدیه میاد هورررا. 

دوستت دارمممممم

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید...

تولد نازنین دخترم با تم بالن

الهی دورت بگردم ماه من

تو که خود خود عشقی؛ تولدت مبارک
تو هدیه ی بهشتی تولدت مبارک 

دوست داشتن تو…
بساط من است…
هیچکس نمیتواند،جمعش کند

زیبای چهل گیس این چشمای خیس شد هوایی تو

این هم عکسی از همه دارایی های من

من شبم تو ماه من.. بر آسمان من بی من مرو

تو ماهی وُ من؛ ماهیِ این برکه ی کاشی…

سه سال شده که عاشقانه خواهری کردین و عاشقانه باهم خندیدین 

آسمان من پر از بالن های آروزیست که برای شما و به عشق شما رهایشان کردم 

خدایا مواظب گلای من باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)