ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

تولد2 سالگی لیانا جون و 5 سالگی النا جون

1397/11/17 14:34
نویسنده : من و مامانم
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه هر دوی شما

سلام لیانا جونم عزیزترینم.تولدت مبارک عزیزکم.لیاناکوچولوی من سال 97 ما دو تا جشن تولد برای شما گرفتیم. یه جشن شهریورماه گرفتیم شمال بودیم چون جشن عقد دایی حامد شمال بود و چند روزی با خاله ها و دایی ها شمال بودیم تصمیم گرفتم یه تولد شمال بگیرم تولد خوبی بود خاله ها و دایی ها و مامان جون و باباجون و مامان جون گلابتون بود دایی های من هم بودن دایی صادق و دایی کاووس. دایی حاجی با بچه هاشون خلاصه تولد شلوغی بود و تولد با تم گل گرفتم از بس گل ناز منی شیرین زبونم.و نکته ای که تولد داشت دخترک دوساله من یکم کم حوصله بود و خیلی  عکس و فیلماش قشنگ نشده بود برا همین تصمیم گرفتم یه تولد دیگه با النا براش بگیرم . عکسهای جشن تولد شمال روی مموری دوربین عکاسی هست حتما حتما در اولین فرصت میزارمشون توی این پست

النای پنج ساله من سلام تولدت مبارک باشه گلم

و بریم سروقت تولد جشن  تولد دو سالگی لیانای من و پنج سالگی النای من دوستتون دارم عشقای مامان تولدتون بخودم تبریک میگم

امسال تم تولدتون رو تم برف گرفتم و طبق معمول با عشق تزیینای کاغذی تولد رو خودم درست کردم 

من عاشق برفم فک کنم همه مامانا عاشق برفن 

برف مظهر لطف و رحمت خداست مثل شما نازنینای من

برف با خودش شادی میاره مثل شما عشقای من

برف به زمین جون میده مثل شما گلای من

برف همه جا رو سفید میکنه مثل شما جیگرای من که روزگار منو سفید کردین

برف قشنگه مثل شما خوشگلای من

تولدتون هزاران بار مبارک باشه 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید...

زمستان است و دل زمین به برف گرم است و دل من به شما

برف برف برف می باره... خاطراتتو یادم میاره

خاطره ی فردا تولد النا توی پست دی ماه ۹۲ هست

ای عشق به شوق تو گذر میکنم از خویش...

تولدتون مبارک باشه قشنگای من

عکسای تولدتون روی مموری دوربین هست این چند تا عکس از گوشیم گرفته بودم حتما عکسای بیشتر میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)