ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

عشق تو شیوع کرده در شهرِ دلم چشمت کرونا و من قمم، باور کن

1399/1/22 15:15
نویسنده : من و مامانم
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلهای من

سلام النای نازم سلام لیانای نازم این متن که برای عنوان  این پست گذاشتم خبر از حال و هوای این روزا داره این روزا که در گیر ویروس کرونا هستیم. روزای سخت و پراسترس که حتی لیانای من هم از استرسش در امان نبوده

بزارین خاطرهای این روزا رو بگم 

روزی چندین بار با اینکه توی خونه هستین میرین دستشویی و دستا رو میشورین و طبق چیزی که از تلویزیون یاد گرفتین تا بیست میشمارین دستا رو میشورین بعد با دستمال کاغذی اب رو میبندین و میاین بیرون .هر موقع هم که میگم بیاین بوسه تون کنم فورا بلند میگین نه نه کرونا اومده

لیانا که انقدر در گیر کرونا شده که یه بار سر زده وارد اتاق شدم گفت مامان ترسیدممم فک کردم کرونا اومده

دیگه اینکه هر وقت خرید میکنیم میایم دیگه سراغ خوراکیا رو نمیگیرین چون میدونین باید ضدعفونی بشن.یادمه یه روز صبح جمعه صداتون زدم بچه ها پاشین میخایم بریم مهمونی لیانا سریع نشست گفت کرووونا رفت گفتم نه با تعجب گفت پس چرا بریم مهمونیییی .باز باورش نمیشد کنترل تلوزیون رو بهم داد گفت بزن اخبار ببین کرونا رفت ...

خیلی مهمونیا و خیلی تفریحات بخاطر کرونا تعطیل شده و شما بیشتر توی خونه هستین

سخته برای عزیزای دلم که همش خونه باشن ولی چاره ای نیست باید مواظب باشین

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید...

دستان شما نقاشان ماهرند

طرحی کشیده‌اند در من

مختصر به نام عشق

سه تفنگدار کوچولو

بیمار خنده های توام بیشتر بخند

هر چی آرزوی خوبه مال تو

جز عشق جهان نکته ارزنده ندارد

گلای من که کنار هم روزای کرونایی رو میگذرونن

در رهت جان بدهم پا به خطر ها بنهم از سر و سامان برهم... لب تر کن

آنقدر عاشقت هستم که حواسم پرت است

به تو جان میدهم این قید بدون شرط است

یار من ماهترین ماهترین ماهترین ماه است

خدایا مواظب گلای قشنگ من باش

به کدام شیوه به تو شرح دهم حالم را تو که هر ثانیه تحویل کنی سالم را

میخندی و هفت سینو میچینم

با سیب سرخ خنده های تو

این روزا النای من و لیانای من از صبح همدیگه رو بیدار میکنن و تا شب باهم هستن خداروشکر کمتر حوصلشون سر میره

نازنینای من بعد مدتها توی دوران کرونا همدیگه رو دیده بودن

عشق خاله نیکان عزیزمممم

نازنازی ما رز عزیز دختر عمویی شیرین و دوست داشتنی که لیانا و النا خیلی دوستش دارن و اگه چندتا خاسته داشته باشن یکی حتما اینه که بریم پیش رز خدا حفظش کنه رزجونمون رو

این صحنه تکراری روزای قشنگ خواهری

به ماه بگین شبا نیاد آخه دیگه ماه همینجاست

با تو ستاره می شوم

توصیه های دکتر لیانا انتظامی در مورد کرونا

پسندها (1)

نظرات (0)