ElenaElena، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
lianaliana، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

♥عروسکهای ما ♥♥ هدیه خدا ♥

پایان انتظار

1392/10/9 21:37
نویسنده : من و مامانم
2,055 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره انتظارات تمام شد و دخملی ما ظهر ساعت 13:49 بدنیا اومد از ساعت 13:23 رفتن اتاق عمل ساعت 14:03 من (بابات) واسه اولین بار دخترم رو دیدم چون خیلی ها از ما دورن و شاید دل تو دلشون نباشه عکسای تولدش رو گذاشتم توی ادامه مطلب که میتونن ببینن

راستی در آخر ما رو یه راهنمایی کنین ببینیم کدوم اسم قشنگتره

1. النا (هدیه خدا - یونانی)

2. الینا (نعمتی برای ما - عربی)

ممنون

 

تولد

 

دخملم خوابش میاد ....!

 

تولد

 

نذاشتن دخملم بخوابه گریه کرد شایدم گشنشه طفلکی

 

تولد

 

بالاخره خوابید.

راستی بس که ناخن هاش ماشالا ماشالا بلنده صورت مثل ماهه شو زخم کرد مجبور به اعمال خشونت شدیم و دستاشو با جوراباش پوشوندیم.

 

تولد

 

تولد

 

اینم یه کادر بسته از دخملم. 

زخمای صورتشو .....!

پسندها (2)

نظرات (18)

عمه هانیه
9 دی 92 22:01
واااااااااااااااااااااااااای چقد نازی..................... عاشقتم .............. چه لباسلی قشنگی .............. به نظر من الینا..................
نگار
9 دی 92 22:07
ورودزیباترین عروسک دنیاونعمت خدراروبهتنون تبریک می گم.............. الینای خوشکلم.خاله خیلی چشم به راهت بودوازتولدت حسابی به وجداومد برات آرزوی بهترین هارودارم. میبوسمت هرچند ازمون دوری............
عمه سارا
9 دی 92 22:15
خوش اومدی عزیزم چقدر شب قشنگیه امشب دل خیلی ها شاد شده امید وارم تموم روزای زندگیت مثل امشب قشنگ باشه و دلت مثل دل الان ما همیشه شاد باشه به نظر من الینا قشنگ تره
عمو رضا
9 دی 92 22:22
دور برارم خوش اومی، پ کوجای؟از چشمای قشنگت و لوپای نازت معلومه ک خیلی خیلی شیطونی...،پایم ک بابا علی رو کچل کنیم!!!
عمه هاجر
9 دی 92 22:46
هورااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مباااااااااااااااااااارک عجیجم .به جمع ما خوش امدی فدات شم.به نظر من النا خوشکل تره.بووووووووس!!!!!!!!!!
دایی سعید
9 دی 92 22:55
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد دل رمیده بروبچس رو انیس و مونس شد.....خوشکل خانوم به دنیا خوش اومدی....انقدم با خودت درگیر نباش....ناخوناتو بذار واسه مموری در آوردن!!!به نظر من و سه هزار و پونصد نفر دیگه که اینجا نشستن النا خیلی بهتره....رای با اکثریته....پس از همین حالا النا میشه دختر دایی من.....ایشالله اسم نوه دایی رو هم با رای خودمون انتخاب کنیم.
دایی تورج
10 دی 92 0:42
لابد منم داییم دیگه؟قدم نو رسیده مبارک یادش بخیر ما بچه بودیم فکر میکردیم اینترنت خوردنیه ولی عجپ لپای گاز گرفتنی ای داره
دایی تورج
10 دی 92 10:11
اقا گیسو هم قشنگه ها اما اگه فقط بین اون دوتاس نظرسنجی همون النا بهتره
عمو رضا
10 دی 92 15:55
عزیزم کمتر از یک ساعت دیگه میبینمت، اینقد خوشحالم ک میخوام گریه کنم
خاله جون نسیبه
10 دی 92 18:17
سلااااااااااااااااااااام عزیزدل خاله. فدات بشه خاله... اگه بدونی چقد بیتابتم... عزیزم این دوهفته آخری قبل اینکه به دنیا بیای از صبح با صبح بخیر و حرفای قشنگ واسه گل خاله، عسل خاله تا شب و لالایی واست پیشت بودم حالا که به دنیا اومدی خاله دل تو دلش نیست که از نزدیک ببینت و ببوست...خییییییییییییییلی دوستت دارم عزیزکم...ماشاالله...ماشالله ماشالله چشم نخوره انشاالله قدمت مبارک عزیز دلم.... دیگه نمیدونم چی بگم فقط می خوام از نزدیک ببینمت... گلم.عزیزم. النای خاله
خاله جون مهدیه
10 دی 92 18:28
سلااااااااااااااااااام خاله جووون .قربون اون صورت ماهت بشم! ببین چیکار کردیا!!! دست کوچولویی خودم! واسه دیدنت لحظه شماری میکنم عزیزم که با اومدنت این همه شادی آوردی... فردا میام خوشگلم....میبینمت الینا جونم
خاله نسیبه
10 دی 92 18:31
خوش به حال اونایی که امشب پیشت هستند... عمه هانیه خیلی ازت میگه،منم که دل تو دلم نیست بیشتر بی تاب دیدنت میشم... عزیزدل خاله...
دایی حامد
10 دی 92 19:52
خیلی دوست داشتم ایران می بودم تا می دیدمت... خیلی اینجا غصم شد.. شاید بیشتر از همه منتظر دیدنت هستم.. نمی دنم چند ماهه می شی که می تونم از نزدیک ببینمت.. فقط بدون دیروز خوشحالیم چیزی در حد تولد دختر خودم بود.. شاید حتی شب عروسیم هم اینقدر خوشحال نباشم که دیروز بودم...چند قطره اشک دیروزم ایشالا کل اشکای زندگی تو باشه .. ایشالا همیشه خندون باشی کنار پدر و مادر عزیزت... اینجا زمستونه.. زمستون تو هند نه بارون می زنه نه برف... دیروز همه شکه شدن که اینقدر بارون می زد اینجا.. یاد اون متن افتادم که می گه.. عزیزم روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می زد.. اما هوا ابری نبود.. این فرشته ها بودن که داشتن گریه می کردن چون یکی ازشون کم شده بود اومده بود روری زمین...
رضــا
11 دی 92 11:11
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان "الــنـــــا" خانم پذیرا باشید. واقعا خوشحال شدیم، قدمش مبارک...
ناشناس
12 دی 92 16:54
سلام ازصمیم قلبم تولد دختر نازتونا بهتون تبریک میگم امیدوارم قدمش همیشه مبارک باشه ،خیلی نازه از ماهم نازتره مواظبش باشین دیگه صورتشا اینجوری نکنه آخه صورته ماهش حیفه که اینجوری بشه!
عمه هانيه
13 دی 92 12:54
♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫ لالا لالا گل ریحون دوتا فال و دوتا فنجون توی فنجون تو لیلی تو خط فال من مجنون لالا لالا گل خشخاش چه نازی داره تو چشماش پر از نقاشیه خوابت تو تنها فکر اونا باش لالا لالا گل پونه گل خوش رنگ بابونه دیگه هیچکس تو این دنیا سر قولش نمیمونه لالا لالا شبه دیره بببین ماهو داره میره هزارتا قصه هم گفتم چرا خوابت نمیگیره؟؟ لالا لالا گل لاله نبینم رویاهات کاله فرشته مثل تو پاکه فقط فرقش دوتا باله لالا لالا گل رعنا میخواد بارون بیاد اینجا کی گفته تو ازم دوری ؟؟ ببین نزدیکتم حالا لالا لالا گل پسته نشی از این روزا خسته چقد خوابی که میشینه تو چشمای تو خوشبخته لالا لالا گل مریم نشینه تو چشات شبنم یه عمره من فقط هرشب واسه تو آرزو کردم لالا لالا گل پونه کلاغ آخر رسید خونه یکی پیدا میشه یه شب سر هر قولی میمونه لالا لالا گل زردم چراغارم خاموش کردم بخواب که مثل پروانه خودم دور تو میگردم لالا لالا گل ریحون دوتا فال و دوتا فنجون توی فنجون تو لیلی تو خط فال من مجنون لالا لالا گل خشخاش چه نازی داره تو چشماش پر از نقاشیه خوابت تو تنها فکر اونا باش لالا لالا گل پونه گل خوش رنگ بابونه دیگه هیچکس تو این دنیا سر قولش نمیمونه لالا لالا شبه دیره بببین ماهو داره میره هزارتا قصه هم گفتم چرا خوابت نمیگیره؟؟ لالا لالا گل لاله نبینم رویاهات کاله فرشته مثل تو پاکه فقط فرقش دوتا باله لالا لالا گل رعنا میخواد بارون بیاد اینجا کی گفته تو ازم دوری ؟؟ ببین نزدیکتم حالا لالا لالا گل پسته نشی از این روزا خسته چقد خوابی که میشینه تو چشمای تو خوشبخته لالا لالا گل مریم نشینه تو چشات شبنم یه عمره من فقط هرشب واسه تو آرزو کردم لالا لالا گل پونه کلاغ آخر رسید خونه یکی پیدا میشه یه شب سر هر قولی میمونه لالا لالا گل زردم چراغارم خاموش کردم بخواب که مثل پروانه خودم دور تو میگردم لالا لالا گل ریحون دوتا فال و دوتا فنجون توی فنجون تو لیلی تو خط فال من مجنون لالا لالا گل خشخاش چه نازی داره تو چشماش پر از نقاشیه خوابت تو تنها فکر اونا باش لالا لالا گل پونه گل خوش رنگ بابونه دیگه هیچکس تو این دنیا سر قولش نمیمونه لالا لالا شبه دیره بببین ماهو داره میره هزارتا قصه هم گفتم چرا خوابت نمیگیره؟؟ لالا لالا گل لاله نبینم رویاهات کاله فرشته مثل تو پاکه فقط فرقش دوتا باله لالا لالا گل رعنا میخواد بارون بیاد اینجا کی گفته تو ازم دوری ؟؟ ببین نزدیکتم حالا لالا لالا گل پسته نشی از این روزا خسته چقد خوابی که میشینه تو چشمای تو خوشبخته لالا لالا گل مریم نشینه تو چشات شبنم یه عمره من فقط هرشب واسه تو آرزو کردم لالا لالا گل پونه کلاغ آخر رسید خونه یکی پیدا میشه یه شب سر هر قولی میمونه لالا لالا گل زردم چراغارم خاموش کردم بخواب که مثل پروانه خودم دور تو میگردم ♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫♫♪♪♪♫
دایی عارف
15 دی 92 18:10
روزتولدتو ستاره هادمیدند پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند روزتولدتوبخت من ازراه رسید نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید تكرارحرفهای منی مثل سرودزندگی عشقت شده برای من بود و نبودزندگی خوش آومدی النا یا الینا خانوم. فک کنم الینا تلفظش راحت تر باشه. اما خوب النا هم قشنگه.
پانیذ
3 خرداد 93 22:29
تولد تولد تولد مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک من الینارا دوست دارم